sobota, 12. februar 2011

Valentinovo - praznik patetike in slabe vesti

Sicer ne vem kdaj se je letos vse skupaj začelo, ker me je bolezen prisilila, da sem bil doma, ampak danes, ko sem šel ven po 14 dneh mi je postalo slabo od rdeče.

Kaj se dogaja z ljudmi, da zapravljajo za rože, ki so 14. februarja vsako leto občutno dražje kot kateri koli drugi dan v letu mi verjetno nikoli ne bo jasno, verjetno bo pa kriva vest in idiotizem tako tistega, ki to kupi in tistega, ki to sprejme vsako leto. Nekako me ta praznik spominja na dan mrtvih. Tisti dan, ostalih 364 dni v letu pa nič. Sramota. Dajmo zapravit za rože, pliš, nakit in večerje ... Ne štekam in nikoli ne bom, res ne.

Sam osebno sem zelo vesel, da me moja draga na ta dan ne obdaruje in ničesar ne pričakuje (in tudi ničesar ne dobi) saj mi ljubezen izkazuje skozi vse leto. Vse skupaj je tako sluzasto in za lase privlečeno iz zahoda kot McDonald`s po katerem pa mi je pravtako slabo. Ljudje dajte se kdaj odpeljat na izlet ali samo v kino brez razloga, objemite svojega partnerja in mu recite da ga imate radi, odprite si zvečer buteljko vina (lahko tudi sok) na terasi/balkonu in se le pogovarjajte o vsakdanjih stvareh, pojdite na sprehod ali kolesarit, naredite kako malo ali veliko neumnost in vse to ne le na ta osladni praznik. Verjemite partner vam bo hvaležen in vesel.

Moje osebno prepričanje je, da bi tale praznik, ki je le plod komerciale brez kakršne koli slabe vesti ukinili, pa ga ne bojo saj žvenket vsakemu diši. Koneckoncev imamo prav lep slovenski praznik, ki je ravno danes 12. februarja. Gregorjevo; praznik vseh zaljubljenih in dan na katerega se po ljudskem izročilu ptički ženijo. Zakaj nebi raje praznovali tega, kot pa z zahoda privlečno in podtaknjeno sluz.

Imejte se radi skozi vso leto in ne samo za praznik(e). Svet je lepši če ljubiš in si ljubljen!

Ni komentarjev: